naar top
Menu
Logo Print

Vooruitstrevende showroom te Hasselt

Deaplus innoveert samen met Nurama
magazine

Deaplus heeft een innovatieve toonzaal geopend. De showroom is doordrenkt van nieuwe technologie, met dank aan de start-up Nurama. “De toonzaal is daarom opgebouwd rond een enorm centraal atelier met werkbanken, waar je voelt hoe een keuken tot stand komt. Niemand zit nog te wachten op industriële eenheidsworst. Mensen zoeken een product dat aansluit bij hun levensstijl, zonder keuzestress. Wij geloven in hyperpersoonlijk maatwerk dat inspeelt op trends zoals gezond eten, klimaatverandering, digitalisering, internationale gerechten en foodsharing”, legt marketingmanager Alwin Put uit.
“In deze showroom voel je je alsof je een hotel binnenstapt. Het is de eerste keer dat de hotelbeleving – algemeen erkend als de beste ‘hospitality’ ter wereld – in deze sector toegepast wordt. We scheppen sfeer, gidsen mensen door de winkel en bieden hen enkel informatie op maat aan. In de toonzaal vertaalt zich dat in warme digitale signalisatie, een hippe bar en een ontdekkingswand.”
De toonzaal heeft evenwel nog een extra, minder zichtbare dimensie, door de input van Nurama. “In deze toonzaal wordt voor de eerste keer het beste van de online en offline wereld met elkaar gecombineerd. Zo brengt de technologie van Nurama het winkelgedrag van onze klanten in de showroom volledig in kaart. Dit geeft ons een totaalbeeld van de bezoekers. Deze inzichten helpen ons om klanten gerichter te adviseren en een gepersonaliseerde service te bieden.”
Daarbij blijft de consument 100% anoniem, wat naadloos aansluit bij de komende Europese GDPR-wetgeving.