- 14 februari 2019
Homag valt in de prijzen
Homag valt in de prijzen Dubbelslag voor Homag Homag Group heeft een German Design Award 2019 gewonnen. In de categorie ‘Corporate Identity’ kon Homag de jury overtuigen met zijn aanwezigheid. Samen met de slogan ‘Design meets digital’ ontwikkelde Homag een nieuwe generatie van (digitale) machines met een intuïtief ontwerp, uniforme productnamen en een nieuw logo. Het oordeel van de jury was helder: “Met zijn heldere, minimalistische ontwerptaal beschikt Homag duidelijk over een moderne look en communiceert het diens kernwaarden op een manier die duidelijk begrepen kan worden. Daarnaast kon ook Keenly een award in de wacht slepen. Keenly is een agentschap bij Homag Group en won de ‘Audiovisual’ categorie, met een video over de verandering van bedrijfs- en productontwerp bij Homag.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.