Schüco lanceert veiligheidscampagne

Opendeurdagen Schüco Premium Partners met veiligheid als centraal thema

Jaarlijks wordt in meer dan 54.000 woningen ingebroken. Daar wil Schüco iets aan doen. De raam- en deurenfabrikant wil actief meewerken aan de bewustwording van dit thema met een uitgebreide veiligheidscampagne. Voor Schüco is veiligheid, naast design, comfort en energie-efficiëntie, een van de vier pijlers waarop het bedrijf is gebouwd. In het technologiecentrum in het Duitse Bielefeld worden de nieuwste innovaties uitgebreid getest, ook op veiligheid. Zo raden de politiediensten veelal een weerstandsklasse van RC 2 voor, terwijl Schüco een stap verder wil gaan met componenten die tot RC 3 gaan. Ramen en deuren zijn immers de eerste barrière voor een inbreker, en hoe meer weerstand die bieden tegen indringers, hoe groter de kans dat de inbreker zal afdruipen.
Schüco gelooft overigens dat een verhoogde veiligheid niet hoeft te leiden tot minder esthetiek. De ramen krijgen dan wel extra vergrendelingen, ze blijven even strak. Ook bij de deuren eenzelfde verhaal: ze behouden hun stijlvol design maar worden voorzien van enkelvoudige, drievoudige of vijfvoudige vergrendeling. Ook digitale toepassingen zijn mogelijk met een videofoon/parlofoon, badglezers, een vingerscan of een codeklavier.
Tijdens de opendeurdagen van 3 tot en met 11 maart kunnen bouwers en verbouwers persoonlijk advies krijgen bij de Schüco Premium Partners - gespecialiseerde vakmannen die werken met 100% Schüco onderdelen - en kunnen ze genieten van een commerciële cashbackactie.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Schrijnwerk 

Schrijnwerk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.