- 17 oktober 2018
- | Bron: PMG
ADVERTENTIES
Bereik een sterk afgelijnde doelgroep door uw advertentie in de gespecialiseerde en kwalitatieve context van onze vakbladen te plaatsen.
- De advertentie wordt kant-en-klaar aangeleverd door de klant als PDF in CMYK. Klik hier voor meer info over de specificaties.
- Indien geen kant-en-klare advertentie beschikbaar is, dan kan deze opgemaakt worden door onze grafisch ontwerpers. Deze opmaakkosten zijn niet inbegrepen in de advertentieprijs.
- De advertentie verschijnt in de afgesproken editie van het magazine op een linkerpagina. Een speciale plaatsing op een rechterpagina moet specifiek vermeld worden. Hierbij wordt een toeslag van +25% aangerekend.
FORMATEN
2 PAGINA'S
Rendement per aantal inlassingen:
1 PAGINA
Rendement per aantal inlassingen:
1/2 PAGINA
Rendement per aantal inlassingen:
1/4 PAGINA
Rendement per aantal inlassingen:
1/8 PAGINA
Rendement per aantal inlassingen:
BEST PRACTICES
- Less is more. Hou de advertentie zo simpel mogelijk en overweldig de lezer niet met te veel informatie, zonder teniet te doen aan de boodschap. De lezer moet in een oogopslag zien waarover deze advertentie gaat.
- Zorg voor een duidelijke call-to-action. Zeg exact waarom iemand u zou moeten contacteren of wat u voor hen kan doen. Geef bij voorkeur contactgegevens mee in de advertentie.
- Een duidelijk visueel element is een must. Hiermee kan u de boodschap ondersteunen. Dit kan uw logo, een foto of een grafisch element zijn.
- Oog voor tekst en typografie is zeker niet onbelangrijk. Respecteer de witruimte in uw advertentie en creëer zo meer rust. Let ook op het gebruik van de juiste lettertypes. Speel met verschillende lettergroottes om de klemtoon te leggen op de kern van uw advertentie.