Circulair denken moet bouwsector op zijn kop zetten

Jubileum DOX Group nv. gepast gevierd

Welke bijdrage kunnen we leveren om een aangename leef- en werkomgeving te garanderen? Dat is de centrale vraag die al sinds het oprichtingsjaar als een rode draad door DOX Group (nvdr. vroegere DOX Acoustics nv) loopt. Meer dan 40 jaar later is het Belgisch familiebedrijf uitgegroeid tot een specialist in akoestische oplossingen en dat werd gepast gevierd.
Zaakvoerder Walter Dox doorliep eerst en vooral de verwezenlijkingen en fundamenten waarop DOX is gebouwd. De langlopende partnerships met Alara-Lukagro, CDM, Texaa en Pinta Acoustic werden onderstreept en ook de ondertekening van de Green Deal Circulair Bouwen werd aangehaald. Daarna volgde de aankondiging van de meest recente verwezenlijking: de nieuwe bedrijfsnaam, DOX Group nv, met bijhorende visie en website. Vervolgens gaf Peter-Paul van den Berg, Managing Director APB Kamp C, een lezing over het circulair denken en hoe dit de bouwsector op zijn kop moet zetten. Tot slot werden de toekomstplannen van het bedrijf, de DOX-merken en het productengamma uit de doeken gedaan door Thomas Dox, de 3e generatie Dox die vorig jaar in het bedrijf is gestapt. Zo wordt er gewerkt aan het bedrijfsmodel ‘Acoustics as a Service’, komt er in het najaar een webshop voor de stockproducten en wederkerende bestellingen, werd het samenwerkingsproject DOX3D voorgesteld en werkt men aan het consolideren van DOX Soundproofing als 3e standalone merk.
Kom hier alles te weten over de vernieuwde visie van het bedrijf.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Schrijnwerk 

Schrijnwerk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.