- 21 augustus 2019
- | Bron: Decoratie
Hoe met raamdecoratie de concurrentie aangaan?
Hoe met raamdecoratie de concurrentie aangaan? BD Line wil hierop een antwoord bieden BD Line presenteert een nieuwe formule voor de dealers om de consument aan zich te kunnen binden. Met het nieuwe concept genaamd BOXBLINDS® wil BD Line vanaf september 2019 een vernieuwend antwoord in de raamdecoratiemarkt bieden. BOXBLINDS® brengt een compacte doelgerichte raamdecoratiecollectie tegen uiterst concurrerende prijzen. De BOXBLINDS® collectie zorgt ervoor dat de prijsdiscussie wordt overgeslagen en de retailer vanuit eigen kracht en aanpak met iedere klant aan de slag kan. Internet, prijsvechters, DHZ ketens en andere aanbieders, welke direct concurrerend zijn tegen de gerenommeerde retailers, hebben immers een grote hap uit de markt van de raamdecoratie genomen. Het doel van BD Line is om een vaste partner te zijn in de Benelux-retail en te zorgen voor klant en consument door prijs en kwaliteit op realistische wijze bij elkaar te brengen. Daarbij wil men gebruik maken van ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.