- 20 februari 2018
Schüco lanceert veiligheidscampagne
Schüco lanceert veiligheidscampagne Opendeurdagen Schüco Premium Partners met veiligheid als centraal thema Jaarlijks wordt in meer dan 54.000 woningen ingebroken. Daar wil Schüco iets aan doen. De raam- en deurenfabrikant wil actief meewerken aan de bewustwording van dit thema met een uitgebreide veiligheidscampagne. Voor Schüco is veiligheid, naast design, comfort en energie-efficiëntie, een van de vier pijlers waarop het bedrijf is gebouwd. In het technologiecentrum in het Duitse Bielefeld worden de nieuwste innovaties uitgebreid getest, ook op veiligheid. Zo raden de politiediensten veelal een weerstandsklasse van RC 2 voor, terwijl Schüco een stap verder wil gaan met componenten die tot RC 3 gaan. Ramen en deuren zijn immers de eerste barrière voor een inbreker, en hoe meer weerstand die bieden tegen indringers, hoe groter de kans dat de inbreker zal afdruipen. Schüco gelooft overigens dat een verhoogde veiligheid niet hoeft te leiden tot minder esthetiek. De ramen ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.