Schüco lanceert veiligheidscampagne  

Schüco lanceert veiligheidscampagne

Schüco lanceert veiligheidscampagne Opendeurdagen Schüco Premium Partners met veiligheid als centraal thema Jaarlijks wordt in meer dan 54.000 woningen ingebroken. Daar wil Schüco iets aan doen. De raam- en deurenfabrikant wil actief meewerken aan de bewustwording van dit thema met een uitgebreide veiligheidscampagne. Voor Schüco is veiligheid, naast design, comfort en energie-efficiëntie, een van de vier pijlers waarop het bedrijf is gebouwd. In het technologiecentrum in het Duitse Bielefeld worden de nieuwste innovaties uitgebreid getest, ook op veiligheid. Zo raden de politiediensten veelal een weerstandsklasse van RC 2 voor, terwijl Schüco een stap verder wil gaan met componenten die tot RC 3 gaan. Ramen en deuren zijn immers de eerste barrière voor een inbreker, en hoe meer weerstand die bieden tegen indringers, hoe groter de kans dat de inbreker zal afdruipen. Schüco gelooft overigens dat een verhoogde veiligheid niet hoeft te leiden tot minder esthetiek. De ramen ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Schrijnwerk 

Schrijnwerk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.