Soenen Hendrik gebruikt Hololens
om klanten beter te ondersteunen

Met de Hololens kan de dienst naverkoop de klanten veel sneller de nodige ondersteuning biedenSchrijnwerkerijen en producenten van raam- en deursystemen hadden al langer problemen om hun technische vacatures in te vullen. Dat was voor Soenen Hendrik het signaal om op zoek te gaan naar de juiste tools en technologieën om diens klanten te ondersteunen. Belangrijk daarbij was dat die tools geen gadget waren maar een meerwaarde creëerden bij de klanten.
Samen met de IT-dienstenleverancier ConXion werden diverse technologieën onderzocht om te zien wat de best mogelijke oplossing zou kunnen zijn voor dat probleem - en welke waarde dat voor de klanten van Soenen Hendrik kan creëren.
Soenen Hendrik koos voor een implementatie van Microsoft Dynamics 365, gekoppeld aan de invoering van Mixed Reality via een Hololens, waardoor de dienst naverkoop de klanten veel sneller de nodige ondersteuning kan bieden. 
De werking en bediening via die Hololens verlopen enorm intuïtief en gebruiksvriendelijk, wat de drempel bij twijfelende klanten danig verlaagt. "Concreet kunnen klanten de Hololens gebruiken om onze dienst naverkoop te contacteren," aldus Evelien Soenen, "waarna zij erg snel geholpen kunnen worden dankzij de mixed-realitytechnologie."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Schrijnwerk 

Schrijnwerk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.