- 28 maart 2017
- | Bron: Architect
"Elke pagina is een homepage"
"Elke pagina is een homepage" Nieuwe website Harol streeft naar unieke bezoekersbeleving voor particulier en professional “We wilden meer doen dan alleen een soort digitale showroom opzetten”, zegt marketing manager Isabelle Wintmolders over de nieuwe website van Harol. Als Belgisch familiebedrijf koos de zonweringproducent dan dan ook voor een website waarin naast informatie ook inspiratie en mensen centraal staan. “Al onze producten zijn het resultaat van mensen die ze met veel overgave en beroepsernst maken. Dat DNA wordt weerspiegeld op www.harol.com .” Quick Brown Foxes en iFolks stonden het bedrijf bij met de ontwikkeling van een website waarbij elke doelgroep op maat bediend wordt. “Elke pagina is als het ware een homepage,” aldus Wintmolders, “en architecten en andere professionals krijgen een aparte sectie.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.