Bostik in Tour de France

Maximale zichtbaarheid tijdens de koers

Bostik zal tijdens de Tour de France opnieuw te zien zijn als officiële partner van de wielerwedstrijd. Sinds 2015 is Bostik al verbonden aan de Tour – als official supplier – maar Bostik besliste om het contract uit te breiden naar een officieel partnership. Daardoor zal Bostik meer mogelijkheden krijgen inzake customer intimacy, promo-activiteiten én zichtbaarheid in de Tour.
Dat laatste is niet te onderschatten: de Tour is het op twee na grootste sportevenement ter wereld, elke zomer staan zo’n 12 miljoen toeschouwers langs de wegen van de rittenwedstrijd. Daarnaast wordt de Tour uitgezonden in meer dan 190 landen en genereert het 3,5 miljard televisiecontacten en 2,8 miljoen fans online.
De kenmerkende groene gekko van Bostik zal terug te vinden zijn op de weg, reclamewagens, op reclameborden langs de weg, op racefietsen, in de vertrek- en aankomstplaatsen, op badges, … daarmee kan Bostik rekenen op een enorme publiciteit.

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Schrijnwerk 

Schrijnwerk maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.